Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-05-06 12:37:50  Elżbieta Dydak

Utworzono artykuł 217694 o nazwie 'Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste217694
user_idpuste912024
resource_idpuste1331
namepusteZapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019
category_idpuste37583
language_idpuste1
shortpusteZapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”
fullpuste

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

publishfrompuste2019-05-06 00:00:00
_activepuste1
slugpustezapytanie-ofertowe-nr-frsi-lekcja-enter-1-2019
2019-05-06 12:38:19  Elżbieta Dydak

Pole full zmieniło wartość z '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).<br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> ' na '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).<br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

2019-05-06 12:39:09  Elżbieta Dydak

Pole full zmieniło wartość z '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).<br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> ' na '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące <strong>przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).<br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości <strong>256 800 PLN brutto</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia <strong>14 maja 2019 r. godz. 23:59</strong> na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

2019-05-09 10:59:51  Elżbieta Dydak

Pole full zmieniło wartość z '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące <strong>przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).<br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości <strong>256 800 PLN brutto</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia <strong>14 maja 2019 r. godz. 23:59</strong> na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> ' na '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące <strong>przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).</p> <p> <br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości <strong>256 800 PLN brutto</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia <strong>14 maja 2019 r. godz. 23:59</strong> na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="color:#ff0000;">W dn. 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.</span></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).


Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

 

W dn. 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.

2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Pole full zmieniło wartość z '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące <strong>przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).</p> <p> <br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości <strong>256 800 PLN brutto</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia <strong>14 maja 2019 r. godz. 23:59</strong> na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="color:#ff0000;">W dn. 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.</span></p> ' na '<p> Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące <strong>przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo;</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Przedmiotem zam&oacute;wienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu &bdquo;Lekcja: enter&rdquo; oraz wyb&oacute;r i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.<br /> Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:<br /> - merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz<br /> - administracyjną (grantową &ndash; nab&oacute;r, rozliczanie i monitoring projekt&oacute;w grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).</p> <p> <br /> Na całość zam&oacute;wienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości <strong>256 800 PLN brutto</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokument&oacute;w (plik&oacute;w PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia <strong>14 maja 2019 r. godz. 23:59</strong> na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: &bdquo;Oferta &ndash; platforma Lekcja: enter&rdquo;.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem <a href="https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#">https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#</a></p> <p> &nbsp;</p> <p> <span style="color:#ff0000;">W dn. 13.05 i 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.</span></p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).


Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

 

W dn. 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).


Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.

 

Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.

 

Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.

 

Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#

 

W dn. 13.05 i 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.

2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 546654

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138146
user_idpuste912024
fobject_idpuste546654
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 546655

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138147
user_idpuste912024
fobject_idpuste546655
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 546656

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138148
user_idpuste912024
fobject_idpuste546656
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 546657

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138149
user_idpuste912024
fobject_idpuste546657
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 546658

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138150
user_idpuste912024
fobject_idpuste546658
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 552407

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138151
user_idpuste912024
fobject_idpuste552407
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-05-13 08:49:12  Elżbieta Dydak

Załączono plik 557439

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2138152
user_idpuste912024
fobject_idpuste557439
resource_idpuste1331
modelpusteArticle
foreign_idpuste217694
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..