Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe nr FRSI/Lekcja: enter/1/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformy w okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje:
- merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz
- administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Na całość zamówienia Zamawiający dysponuje środkami w wysokości 256 800 PLN brutto.
Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 14 maja 2019 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.
Osoby do kontaktu w sprawie zapytania: Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013, Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.
Zapytanie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760#
W dn. 13.05 i 9.05. opublikowano wyjaśnienie do zapytania.