Zapytanie ofertowe nr FRSI/LiBri/1/2024 - dogrywka
Ponieważ nie otrzymaliśmy wystarczającej liczby ofert w odpowiedzi na prowadzone przez FRSI postępowanie na wyłonienie trenerów-tutorów i metodologa w ramach projektu „LiBri: biblioteki i lokalne partnerstwa na rzecz integracji i włączenia osób z doświadczeniem migracji i uchodźstwa w Europie”, szukamy jednej osoby, zainteresowanej pełnieniem roli trenera-tutora ds. lokalnych strategii i lokalnych partnerstw wspierających integrację i włączenie obywateli państw trzecich.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie oferty, życiorysu oraz wykazu doświadczenia według wzorów zamieszczonych w załączniku do zapytania, dostępnego pod linkiem: https://frsi.org.pl/szukamy-trenerow-tutorow-oraz-metodologa-ds-lokalnych-strategii-i-lokalnych-partnerstw-wspierajacych-integracje-i-wlaczenie-obywateli-panstw-trzecich/ (BIP: https://frsi.bip.gov.pl/zapytania-2024/zapytanie-ofertowe-nr-frsi-libri-1-2024.html)
Termin złożenia ofert: do 17 lipca godz. 23:59 na adres mailowy podany w zapytaniu.
Uwaga! termin spotkania trenerów-tutorów został przesunięty na 24 i 25 lipca. Spotkanie odbędzie się stacjonarnie, w Warszawie.
Szukamy osoby, która posiada doświadczenie (w okresie od 1.01.2019):
- iw prowadzeniu szkoleń dla przedstawicieli lokalnych instytucji i organizacji (osób dorosłych) dotyczących tworzenia strategii, planów działania lub rozwoju strategicznego instytucji/organizacji – co najmniej 60 godz. szkoleń metodami aktywnymi, stacjonarnie lub online,
- w prowadzeniu szkoleń lub mentoringu/konsultacji dla osób dorosłych z zakresu tworzenia i działania lokalnych partnerstw, co najmniej 40 godzin szkoleniowych,
- w prowadzeniu szkoleń lub mentoringu/konsultacji dla osób dorosłych z zakresu wsparcia obywateli państw trzecich, co najmniej 40 godzin szkoleniowych,
- doświadczeniem w opracowywaniu materiałów edukacyjnych (np. scenariuszy szkoleń/spotkań/działań) adresowanych do przedstawicieli lokalnych instytucji i organizacji (osób dorosłych) – minimum 1 materiał
oraz zna język angielski w stopniu dobrym (B2), umożliwiającym zapoznanie się z materiałami dot. merytorycznego zakresu projektu i wymianę doświadczeń (pisemną i ustną) z osobami pełniącymi podobne funkcje trenerów-tutorów u zagranicznych partnerów projektu (Francja, Włochy, Rumunia, Łotwa).
Projekt „LiBri: biblioteki i lokalne partnerstwa na rzecz integracji i włączenia osób z doświadczeniem migracji i uchodźstwa w Europie” jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji UE 2021-2027.