Zapraszamy do złożenia oferty na dostarczenie do biura FRSI materiałów biurowych i papierniczych, zgodnie ze specyfikacją określoną w zapytaniu ofertowym.
Ofertę należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 4 maja 2017 r. godz. 23:59 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości należy wpisać: postępowanie o udzielenie zamówienia nr FRSI/e-Mocni/8/2017.
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
● Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, tel. 722 002 013,
● Bogna Mrozowska, bogna.mrozowska@frsi.org.pl, tel. 722 002 115.
Ogłoszenie zostało opublikowane także w Bazie Konkurencyjności pod linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1030976
Prosimy o zapoznanie się z odpowiedziami na pytania z dn. 29.04.2017 (dot. ryz papieru i pudła) - wyjaśnienie znajduje się wśród załączników poniżej.