Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na zapytanie nr FRSI/Lekcja: enter/1.2/2019 dotyczące przygotowania, wdrożenia i utrzymania platformy internetowej projektu „Lekcja: enter”. Jego przedmiotem jest wykonanie, wdrożenie, obsługa i utrzymanie platformy internetowej projektu „Lekcja: enter” oraz wybór i zapewnienie hostingu dla ww. platformyw okresie od podpisania Umowy do 31.03.2023.
Platforma ma posiadać dwie podstawowe funkcje: (a) merytoryczną (szkoleniową i społecznościową dla nauczycieli) oraz (b) administracyjną (grantową – nabór, rozliczanie i monitoring projektów grantowych, w tym zbieranie i przenoszenie danych nauczycieli do bazy SL 2014).
Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać w formie zeskanowanego dokumentu (plik PDF) / dokumentów (plików PDF) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24 maja 2019r. godz. 08:00 na adres e-mail: elzbieta.dydak@frsi.org.pl. W temacie wiadomości prosimy wpisać: „Oferta – platforma Lekcja: enter”.
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
● Elżbieta Dydak, elzbieta.dydak@frsi.org.pl, 722-002-013,
● Karolina Walkiewicz, karolina.walkiewicz@frsi.org.pl, 22-123-90-37.
Zapytanie zostało także opublikowane w Bazie Konkurencyjności pod linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publicationproposal/view/17760.
W dn. 21.05 i 17.05 dodano wyjaśnienia do zapytania.